Pályázati információk:

06 1 201 5071

info[kukac]asesor.hu

Maximalizálja üzleti hatékonyságát a MiniCRM bevezetésével!

Egyszerűsítsen, automatizáljon és növelje ügyfélkapcsolatai értékét
egy professzionális CRM rendszerrel.

Még nem használ CRM rendszert?

Sok ügyfelünk, aki még sosem használt CRM rendszert még csak nem is sejti, hogy mennyi olyan problémát tudna megoldani a MiniCRM bevezetésével, ami napi szinten fejfájást okoz a munkatársaknak, illetve mennyivel gyorsabbá és hatékonyabbá tudja tenni munkafolyamatait.

Lentebb írunk néhány példát, hogy mire jó egy CRM rendszer, de ez csak a töredéke annak, amire valójában használni lehet. Az igények cégenként eltérőek, ezért mielőtt belevágnánk a közös munkába minden esetben tartunk egy ingyenes konzultációt, ahol felmérjük az adott ügyfél igényeit, javaslatokat teszünk a munkafolyamatok optimalizálására a MiniCRM bevonásával, illetve bemutatjuk, hogy a rendszer hogyan tudja támogatni a cég mindennapjait.

Már használ CRM rendszert?

Ügyfeleink zöme úgy keres fel minket, hogy már használják a MiniCRM-et, vagy más rendszert, de úgy érzik nem aknázzák ki eléggé a benne rejlő lehetőségeket, vagy nem tapasztalják a rendszer által elvárható növekedést az értékesítésben, vagy nem kezelik elég hatékonyan a projektjeiket.

Ilyenkor leülünk közösen és átnézzük a jelenlegi folyamatokat, rávilágítunk az esetleges hiányosságokra,  majd együtt átgondoljuk, hogy hol, milyen feladatokat lehetne még automatizálni. Így már egy átfogó képünk lesz arról, hogy milyen munkát kell elvégezni ahhoz, hogy a MiniCRM a lehető legjobban kiszolgálja az Ön cégét. Legtöbbször azt a visszajelzést kapjuk, hogy már az első, ingyenes konzultáció alkalmával azonnal használható és értékes tudást kapnak ügyfeleink.

Szembesült már ezekkel a kihívásokkal?

Zűrzavar a teendők között?

A CRM rendszer megszünteti a kaotikus jegyzetelést, és minden ügyféladatot egy helyen kezel.

Elvesztett ügyfelek?

Egy jól működő CRM rendszer segít nyomon követni az ügyfélkapcsolatokat és időben reagálni az igényekre.

Növekvő adminisztrációs terhek?

Automatizálja a folyamatokat és spóroljon időt a MiniCRM rendszerrel.

A MiniCRM megoldásai: hatékony ügyfélkezelés és folyamatautomatizálás

Teljes körű ügyféladatkezelés

Minden fontos információ egy helyen, könnyen elérhetően

Feladatkiosztás és követés

Soha többé nem marad el egy teendő sem

Testreszabható riportok és elemzések

Valós idejű betekintés a vállalkozása működésébe

Automatizált marketing és értékesítés

Hozza létre automatizált kampányait és érje el ügyfeleit a megfelelő időben

Eddigi ügyfeleink ezt az 5+1 funkciót kérték leggyakrabban

Teendők kezelése

Nincs több elfeledett munkafolyamat! Sok olyan ügyfelünk, akik már valamennyire ismerték a MiniCRM funkcióit se használták megfelelően a teendőket . Nem tudták például, hogy nem csak egyszeri, de ismétlődő teendőket is létre lehet hozni, így a jövőben nem szükséges odafigyelni arra, hogy havi, vagy éves szinten létrehozzunk egy-egy teendőt magunknak (vagy egy kollégánknak) a folyamatosan ismétlődő feladatokra (például számlázás, bérszámfejtés, szerződés megújítás, stb.).

Ügyfélelőzmények

Az ügyfelek adatlapjain minden előzmény egy helyen nyomon követhető. Így sokkal átláthatóbbá válik az összes korábbi kommunikáció és interakció, aminek köszönhetően a csapat minden tagja naprakész információk birtokában, személyre szabottabban keresheti fel az adott ügyfelet.
Sokan nem ismerik azt a funkciót, hogy az elküldött e-maileket is be lehet archiválni az ügyfél adatlapjára, így innen is visszakereshető a levelezés előzménye, nem vesz el rengeteg időt, amíg a több száz e-mail közül keressük elő.

Automatizmusok

Az automatizmusokkal rengeteg időt és energiát spórolhatunk, a rendszerünk helyettünk fogja végezni az ismétlődő, sablonizálható rztinfeladatokat, így a munkatársak több időt fordíthatnak a stratégiai teendőkre. Az ügyfelekkel való kommunikáció automatizálása gyorsabb reakcióidőt biztosít, ami növeli az elégedettséget és a hatékonyságot. Az automatizált értesítések és emlékeztetők segítségével biztosítható, hogy semmilyen fontos feladat vagy ügyfélkapcsolat ne maradjon figyelmen kívül.

Sablon fájlok generálása

Ez a funkció lehetővé teszi, hogy szerződéseket és árajánlatokat egyetlen gombnyomással hozzunk létre, ami jelentősen meggyorsítja a folyamatokat. A rendszer automatikusan kitölti a szükséges adatokat, így nincs szükség manuális adatbevitelre, ami időt takarít meg és minimalizálja a hibázás lehetőségét és dokumentum egységes formában készüljön el, ami professzionálisabb megjelenést eredményez. A generált fájlokat azonnal ki lehet küldeni az ügyfeleknek közvetlenül a MiniCRM-ből, így a kommunikáció is hatékonyabbá válik.

Célcsoportok meghatározása

Lehetőségünk van szűrők létrehozására, melyek segítségével nagyon pontos szűkebb, vagy tágabb célcsoportokat határozhatunk meg. Ezeket a szűrőket használhatjuk céges kimutatások készítésére is, vagy akár csak arra, hogy képbe kerüljünk egy adott kolléga jelenlegi projektjeinek státuszával. Sőt, a MiniCRM-ben könnyedén össze tudunk kattintani esztétikus design e-maileket is, melyeket egy gombnyomással tömegesen ki tudunk küldeni a szűrőfeltételek által meghatározott célcsoport számára.

Határtalan testreszabhatóság

A MiniCRM rendszere teljesen testre szabható. Az egyedi mezők és modulok létrehozásával olyan adatokat tárolhatunk, amelyek kifejezetten a mi vállalkozásunk számára relevánsak. A különböző szűrők és listák segítségével személyre szabható, hogy mely adatokat és ügyfeleket szeretnénk látni a munkafolyamatok során. A rendszer értesítési és automatizálási funkciói is testreszabhatók, így biztosítható, hogy minden fontos lépés időben megtörténjen. Ez a rugalmasság növeli a hatékonyságot.

Ha a fenti funkciókkal kapcsolatban kérdése van, vagy esetleg beindították a fantáziáját és támadtak még ötletei, de nem tudja, hogy a MiniCRM alkalmas-e azok megvalósítására, akkor keressen minket bizalommal és egy díjmentes konzultáció keretein belül átbeszéljük lehetőségeit!

Ügyfeleink eddigi tapasztalatai

Hogyan működik?

  1. lépés: Személyre szabott konzultáció – minden esetben tartunk egy nagyjából 1 órás, INGYENES, személyre szabott konzultációt, mely során felmérjük az igényeit, melyekre azonnali gyakorlati javaslatokat teszünk, hogy miként lehetne az adott szituációban fejleszteni, automatizálni, vagy meggyorsítani a munkafolyamatokat. Ezen felül bemutatjuk és átfogó képet adunk a MiniCRM rendszer működéséről.

  2. lépés: Ajánlatadás – az előzetes felmérés alapján küldünk Önnek egy árajánlatot, mely tartalmazza az óradíjunkat és az előzetesen várható munkaórák számát.

  3. lépés: Szerződéskötés – az ajánlat elfogadását követően szerződést kötünk egymással.

  4. lépés: A rendszer beállítása, testreszabása – folyamatos konzultációk mellett az Ön igényeire szabjuk a MiniCRM rendszerét, így a folyamat végére mindenben illeszkedni fog cégének munkafolyamataihoz és céljaihoz.

  5. lépés: Oktatás – igény esetén bemutatjuk és leoktatjuk kollégáinak a rendszer megfelelő és helyes használatát, hiszen nem elég egy CRM rendszer akkor, ha annak használata nem épül be a csapat mindennapjaiba. 

  6. lépés: Folyamatos support – sűrűn előfordul, hogy használat közben derül ki egy-egy apró dolog, amin változtatni kell, vagy felmerül egy újabb funkció, ami hasznos lenne. A projekt lezárását követően is bármikor elérhetőek vagyunk és szívesen segítünk a további fejlesztésekben, vagy kérdések megválaszolásában.

Készen áll a hatékonyabb ügyfélkezelésre?

Töltse ki a lenti űrlapot és kollégáink pár napon belül jelentkezni fognak a részletekkel,
illetve egyeztetünk időpontot az első ingyenes konzultációra.

Gyakran Ismételt Kérdések

A MiniCRM Zrt. egy tőlünk független cég, aki a MiniCRM rendszert fejleszti és értékesíti. A rendszer a MiniCRM Zrt.-től kerül megvásárlásra, mi a rendszer testreszabásában és automatizálásában segítünk.

Erre az első ingyenes konzultáció után tudunk választ adni, hiszen először fel kell mérnünk a pontos igényeket. Általában 20-30 óra elég szokott lenni a teljes testreszabásra, de bizonyos esetekben ez több is lehet.

Kapcsolat

ASESOR Consulting Kft.
Pályázatírás. Projektmenedzsment. Virtuális asszisztencia. 

Budai irodánk:
1024 Budapest, Ezredes utca 13.

INGYENES ELŐMINŐSÍTÉS

Töltse ki a lenti űrlapot és mi elvégzzük cégén az ingyenes előminősítést. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!

ASESOR Consulting logo

HÍVJON MINKET BIZALOMMAL!

+ 36 1 201 5071